Så går de normale hold på sommerferie, men heldigvis afvikler en del åbne træninger i ferien. 😄👊
Første træning: ONSDAG 17.00-18.30 for alle kyu-grader. Det bliver hårdt, kraftfuldt, hurtigt og sjovt.💪💪